Pr. 1. maj 2023 giver vi ikke tider til opstart af Wegovy grundet manglende kapacitet og travlhed i klinikken 

Der er lige nu cirka 3 ugers ventetid på almindelig lægetid hos lægerne. 

Online bookning af tid IKKE muligt fra uge 24 til og med uge 35/2023 grundet sommerferie og dermed lav bemanding i klinikken. Har du brug for en lægetid kontakt klinikken mellem kl. 9-12.00 på alle hverdage.

Tider til attester, kørekort, børnevaccinationer ikke muligt i sommerferien grundet lav bemanding i klinikken. 

Har du akut brug for lægetid, svar på blodprøver, svar på røntgen, MR/CT-scanning m.m. ring til lægerne alle hverdage mellem kl. 8.30-9.00.

Ved akut opstået skade - kontakt 1813.

 

 

 

PERSONALE

 

Læge Skaiste Maria Trepiakiene (f. 1970)
Speciallæge i almen medicin

  • Speciallæge i almen medicin
  • Praktiserende læge siden 2007


Medlem af:

  • Den almindelige danske Lægeforening
  • Praktiserende Lægers Organisation

 

Overenskomst med sygesikringen: Ja

 

 

 

Læge Mette Furland (f. 1982)
Speciallæge i almen medicin

  • Speciallæge i almen medicin


Medlem af:

  • Den almindelige danske Lægeforening
  • Praktiserende Lægers Organisation

 

Overenskomst med sygesikringen: Ja

 

 

 

Helene Lindquist
Sygeplejerske 

Varetager diabeteskontrol, KOL kontrol, blodtrykskontrol, EKG, INR kontrol, graviditetsundersøgelser, børneundersøgelser, sårpleje, urinundersøgelser, fjernelse af tråde, lungefunktionsundersøgelser, øreskyl, halspodninger, vaccinationer, vægtkontroller.

 

Julie Wedell-Wedellsborg
Sygeplejerske

Varetager diabeteskontrol, KOL kontrol, blodtrykskontrol, EKG, INR kontrol, graviditetsundersøgelser, børneundersøgelser, sårpleje, urinundersøgelser, fjernelse af tråde, lungefunktionsundersøgelser, øreskyl, halspodninger, vaccinationer, vægtkontroller.

 

Mette Nielsen Lægesekretær

Camilla Pedersen Lægesekretær

Varetager sekretæropgaver, tidsbestillinger, receptfornyelser, laboratorieopgaver m.m.

 

 

Medicinstuderende

Vi har ansat medicinstuderende, som hjælper til og vikarierer i sekretariatet.